E-mail: info@kancelarska-zidle.cz | Telefon: +420 778 527 275 (Po-Pá, 8:00 - 16:00)

VIP účet / Přihlásit se



Výhody registrace

  • Slevový systém
  • Sledování stavu objednávky
  • Rychlejší nákup
  • Uchování historie nákupů
NODE MORAVA s.r.o.
E-mail: info@kancelarska-zidle.cz
Telefon: 774 449 410

Bc. David Nosek - specialista
E-mail: nosek@kancelarska-zidle.cz
ICQ: 245-006-104
Skype: albunda2006
Telefon: 774 449 410

položek v košíku: 0 ks
cena celkem: 0 Kč
NázevKusůCena s DPH
Cena celkem0 Kč

Nakupte zboží ještě za 1000 Kč a dopravu máte zdarma

 
Zobrazit košík

Možnost fakturace do účetního roku 2017

Vážení zákazníci,

jako každý rok je tady přelom účetního roku 2017/2018. Chceme Vám proto nabídnout možnost fakturace a uplatnění daňových nákladů na objednané zboží ještě do účetního roku 2017. Týká se to zejména zboží na zakázkovou výrobu viz obrázek níže s delší dobou dostupnosti (14, 21 nebo 28 dnů), ale samozřejmě také na všechny ostatní produkty, které nebude(nebylo) možné z kapacitních důvodů dodat v roce 2017.



Věříme, že výše uvedená možnost bude pro Vás příležitostí, jak optimalizovat své náklady ještě pro rok 2017.

Většina výrobců kancelářského nábytku, sedacího nábytku, židlí a křesel uzavřela objednávky pro výrobu a dodání zboží do letošních vánoc již k 30.11.2017. V daném případě to znamená, že zboží, jehož avizovaná dostupnost je 14 dní a více, bude možné dodat nejdříve v druhé polovině ledna 2018 nebo později. Období mezi vánočními svátky a novým rokem je sice obyčejným pracovním týdnem, avšak značná část výrobců funguje v omezeném výrobním režimu nebo má celozávodní dovolené.


Z tohoto důvodu Vám chceme nabídnout možnost fakturace do roku 2017. Daný požadavek je nutné z naší strany zaevidovat do 20.1.2018 včetně.

 

Co to znamená?


V případě, že chcete realizovat nákup na IČO a mít fakturováno ještě objednané zboží do konce roku 2017 je toto z naší strany možné. V daném případě je nezbytné provést následující kroky.

Ze strany kupujícího (Vás):

 

1) Provést závaznou objednávku zboží (přes eshop, emailem, telefonicky).
2) Poskytnout kompletní fakturační údaje (fakturační adresa, dodací adresa, ičo + dič, kontaktní osoba + telefonní spojení).
3) Fakturu se splastností po dodání zboží možné vystavit pouze institucím s dostatečnou kredibilitou u naší společnosti, popř. státním insitucím (úřady, školy atp., jejichž zřizovatelem je stát).

 

Ze strany prodávajícího (naší strany):


1) Bude zboží závazně objednáno u výrobce a zadáno do výroby.
2) Bude dle možností výrobce deklarována odhadována doba dodání (nutno počítat z důvodu inventůr na počátku ledna 2018 s možnou dobou dodání až v druhé polovině ledna, nebo přelom ledna/února)
3) Bude vystavena faktura s dostatečnou splastností.

Fungování kurýrních služeb a realizace dodávek:


Poslední možnost pro doručení zboží do vánoc 2017 je expedice ve čtvrtek 22.12.2017 s možností doručení následující pracovní den v pátek 23.12.2017. Je pravdou, že 23.12.2017 pátek je ještě standartní pracovní den, avšak není zde již 100 % garance z důvodu vysoké vytíženosti kurýrních služeb, že Vámi objednané zboží bude dodáno. Všechny zásilky se proto budeme snažit expedovat nejpozději ve středu 21.12.2017, tak aby byla garance dodání do pátku.


Heureka

Novinky e-mailem

Chci být jako první informován o novinkách a výhodných akcích

Garantujeme že:
  • e-mail Vám přijde maximálně jednou za měsíc
  • Váš email komukoliv dalšímu neposkytneme
  • kdykoliv se můžete odhlásit