E-mail: info@kancelarska-zidle.cz | Telefon: +420 778 527 275 (Po-Pá, 8:00 - 14:00)

VIP účet / Přihlásit se



Výhody registrace

  • Slevový systém
  • Sledování stavu objednávky
  • Rychlejší nákup
  • Uchování historie nákupů
NODE MORAVA s.r.o.
E-mail:
info@kancelarska-zidle.cz
Telefon:
774 449 410
Radka Krumpak
správa objednávek a fakturace
E-mail:
objednavky@kancelarska-zidle.cz
Telefon:
+420 778 527 275
Sklad
výdej zboží ze skladu
Telefon:
+420 608 165 443
Bc. David Nosek
jednatel, spolumajitel a produktový specialista
E-mail:
nosek@kancelarska-zidle.cz
Telefon:
+420 774 449 410
Lukáš Kohel
produktový specialista
E-mail:
kohel@kancelarska-zidle.cz
položek v košíku: 0 ks
cena celkem: 0 Kč
NázevKusůCena s DPH
Cena celkem0 Kč

Nakupte zboží ještě za 1000 Kč a dopravu máte zdarma

 
Zobrazit košík

Faktura se splatností

Vážení klienti,

 

v rámci zvyšování a zkvalitňování našich služeb, jsme se z důvodu vyššího zájmu o možnost platby za zboží po jejich doručení, rozhodli Vám tuto možnost poskytnout.

 

Daná možnost je však omezena pouze pro:

 

1) Státní instituce (úřady, výzkumné ústavy, bezpečnostní složky, složky záchranného a integrovaného systému, školy, univerzity apod.) - všechny instituce, jejichž zřizovatelem je stát.

 

2) Firmy, FO a další organizace, s nimiž jsme již v minulosti spolupracovali a všechny platební a další úkony proběhly bez problémů. Zejména při požadavcích plateb na fakturu se splatností a jejichž platební morálka byla v rámci mezí dobrých obchodních mravů.

 

Náš systém umožňuje zpětnou kontrolu platební morálky a evidenci všech dřívějších zákazníků, proto daná možnost platby na fakturu po dodání zboží se splatností podléhá našemu schválení. V případě, že ke schválení dojde, budete o něm předem informování a to formou potvrzení objednávky z naší strany (nejedná se o automaticky generovaný email s rekapitualací objednávky).

 

Všechny následující kroky jsou již standartní a to, potvrzení a zaslání informace o odeslání zásilky s přesně uvedeným datem dodání a všemi potřebnými informacemi k bezproblémovému převzetí zboží.

 

Dbjejte prosím proto na řádné vyplnění objednávkového formuláře a uvedení všech potřebných informací. Zejména však:

 

- název firmy či organizace,

- fakturační adresy,

- IČO popř. DIČ, (po vyplnění IČO se Vám objeví možnost této nové funkce)

- Vaše interní číslo objednávky (často u státních institucí)

- kontaktní osoby, která bude zásilku pravděpodobně přebírat s uvedením telefonního kontatu (důležité) pro doručení zboží,

- v případě odlišné doručovací adresy od adresy fakturace vyplnění i adresy pro doručení zboží,

- jako poslední volbu při provádění objednávky tedy zvolte platební podmínku: Faktura po dodání se splatností.

 

V případě, že Váš interní systém neumožňuje provést závaznou objednávku přez internetový obchod a máte vlastní objednávkový formulář, je možné jej samozřejmě zaslat jako závaznou objednávku nascanovaným emailem. Jakékoliv případné nesrovnalosti popř. námi potřebné doplňujicí informace budou námi telefonicky, či emailem dotázány tak, aby se předešlo případným nejasnostem.

 

Vaše 100 % spokojenost je pro nás tím nejdůležitějším.

Věříme, že tato nová služba pro Vás bude velkým přínosem a těšíme se na případnou spolupráci.


Heureka

Kontakty

Infolinka
+420 778 527 275

naše výdejní místo

Otevírací doba:

Po-čt 8:00 - 14:00, pá 8:00 - 13:00

Adresa

NODE MORAVA s.r.o.
Novoveská 1264/9
709 00 Ostrava - Mariánské Hory

Zobrazit na mapě

Pokud soubory cookie přijmete, budeme pomocí nich vylepšovat a přizpůsobovat vaše prostředí a umožníme našim partnerům zobrazovat vám při návštěvách jiných webů přizpůsobené reklamy společnosti Node Morava s.r.o.. Spravovat soubory cookie a získat další informace