E-mail: info@kancelarska-zidle.cz | Telefon: +420 778 527 275 (Po-Pá, 8:00 - 14:00)

VIP účet / Přihlásit se



Výhody registrace

  • Slevový systém
  • Sledování stavu objednávky
  • Rychlejší nákup
  • Uchování historie nákupů
NODE MORAVA s.r.o.
E-mail:
info@kancelarska-zidle.cz
Telefon:
774 449 410
Radka Krumpak
správa objednávek a fakturace
E-mail:
objednavky@kancelarska-zidle.cz
Telefon:
+420 778 527 275
Sklad
výdej zboží ze skladu
Telefon:
+420 608 165 443
Bc. David Nosek
jednatel, spolumajitel a produktový specialista
E-mail:
nosek@kancelarska-zidle.cz
Telefon:
+420 774 449 410
Lukáš Kohel
produktový specialista
E-mail:
kohel@kancelarska-zidle.cz
položek v košíku: 0 ks
cena celkem: 0 Kč
NázevKusůCena s DPH
Cena celkem0 Kč

Nakupte zboží ještě za 1000 Kč a dopravu máte zdarma

 
Zobrazit košík

1. Právnická osoba

NODE MORAVA s.r.o.

Spádová 142

735 81  Bohumín - Šunychl

 

IČO: 27797911

DIČ: CZ27797911

Základní kapitál: 200.000 Kč

 

Bankovní spojení: 2679399001/5500 , Raiffaisenbank, pobočka Ostrava

 

Obchodní podmínky jsou platné do doby vydání nových obchodních podmínek.

 
2. Objednávka


Kupní smlouva na jejímž základě je realizován prodej zboží prodávajícím kupujícímu vzniká na základě závazného potvrzení objednávky. Za závazné se považuje potvrzení telefonické, a to takové, které je realizováno po předchozím odeslání elektronické objednávky (potvrzení o přijetí objednávky do systému není potvrzení objednávky). Kontakt nutný k potvrzení objednávky provádí zpravidla prodávající po ověření dostupnosti a termínu dodání požadovaného zboží. Prodávajícím potvrzená objednávka (nebo její část) je pokládána za závaznou pro obě strany pokud nedojde k porušení podmínek smluvených v době potvrzení. Za podstatné podmínky se považuje zejména obsah objednávky (přesná specifikace zboží a jeho počtu), cena za zboží, přeprava, způsob a termín doručení. V případě osobního odběru zboží se za datum a místo uzavření kupní smlouvy považuje datum převzetí zboží v místě provozovny, popřípadě na smluveném místě. Toto datum musí být současně uvedeno na faktuře, či jeném daňovém dokladu, který sloužá zároveň jako záruční list.

 
3. Storno objednávky - provozovna


Storno objednávky ze strany kupujícího:

 

    * Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoli před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží "na objednávku", které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava atp.


Storno objednávky ze strany prodávajícího:

 

    * bez udání důvodu
    * zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu (nejpozději však do 10 pracovních dnů).

 

4. Odstoupení od kupní smlouvy (zásilkový obchod)


Odstoupení od kupní smlouvy se dále řídí zákonem č. 367/2000 (více v dalších bodech). V souladu se zákonem č. 367/2000 máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako fyzická osoba (nikoliv na IČO). Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení níže uvedených podmínek:

 

    * Kontaktujte nás, že žádáte o odstoupení od smlouvy a uveďte číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu. Pokud jste již zboží obdržel-a a převzal, zašlete jej zpět na naší adresu uvedenou v sekci kontakt.
    * K odstoupení od kupní smlouvy je nutný originál dokladu o koupi .V případě, že jednáním kupujícího vznikne prodávajícímu škoda ve smyslu §55 odst. 1, je kupující povinen tuto škodu uhradit (zejména neúplný obsah, poškozený obsah atd.)


Zboží, prosíme, posílejte doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám (doporučeně neznamená na dobírku).Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. V případe nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět nebo bude uschováno na naši provozovně za manipulační poplatek ve výši 1% prodejní ceny zboží za den uschování (tento poplatek zahrnuje zejména manipulaci, prostor na uschování a pojištění cizích věcí movitých).

 
5. Dodací podmínky


Dodávky předmětu plnění (objednaného zboží) budou dle dostupnosti produktu a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, obvykle do 1–5 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky, ve výjimečných případech muže být dodací lhůta delší, po domluvě s kupujícím. Předpokládaná doba dodání je zákazníkovi avizována před provedením jeho objednávky, proto jejím provedením akceptuje avizovanou dobu dodání.

 

Naše společnost je schopna zajistit v případě dohody s klientem montáž vybraného druhu zboží od částky 0 Kč (dle dohody). Současně s touto službou jsme schopni po předchozí dohodě a odsouhlašení zákazníkem zajistit staré židle, křesla, či jiného námi prodaného zboží a zajišťujeme na naše náklady jejich případnou ekologicou likvidaci.

 

Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího, a to jako uvedení adresy dodání zákazníkem při provádění objednávky přez zásilkový obchod, popř. po dohodě na provozovně firmy. Zpravidla je doprava zajištěna kurýrní službou (PPL, TOPTRANS, DHL nebo Českou poštou), popřípadě po dohodě se zákazníkem jemožnost zboží zaslat speciálně vybraným dopravcem. V případě dobírkových balíků je využívána služba společnosti PPL, kdy zákazník platí za zboží při jeho převzetí. Doporučuje se pokud je to možné si zboží ihned při převzetí zkontrolovat, jelikož pak jsou těžce uznatelné a dokazatelné škody způsobené při přepravě. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu plnění na uvedené místo. Součástí dodávky není instalace předmětu plnění. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím vždy obsahuje daňový doklad, návod na používání výrobku. Rozvoz zboží zajišťujeme po celé České republice. Náklady na dopravu zboží rozlišujeme podle zvoleného způsobu. Při objednání zboží v hodnotě nad 3000 Kč včetně DPH je doprava zdarma, není-li dohodnuto se zákazníkem jinak. Při nižší celkové hodnotě objednávky činí dopravné 80 až 170 Kč včetně DPH, dle zvolené volby zákazníka , kterou si zvolí zákazník sám průběhu tvorby objednávky.

 
6. Dodatečné změny v údajích


Změny ve fakturačních údajích po expedici zásilky jsou zpoplatněny částkou 50 Kč. Sazba se týká dodatečné změny nákupu z fyzické osoby na osobu právnickou, tj. doplnění IČO a DIČ na fakturu. S fyzickou osobou obchodujeme na základě občanského zákoníku, zatímco s právnickou osobou dle obchodního zákoníku. Tato částka je zpravidla požadována až v případě, že je nutné zaslat expres daňový doklad poštou. Zpravidla není nikdy tento poplatek účtován, jelikož všechny změny jsou provedeny ještě před samotným odesláním zboží.

 
7. Odpovědnost za vady zboží a záruka


Nedílnou součástí obchodních podmínek jsou reklamační podmínky, které jsou v plném znění v sekci Reklamační podmínky nebo v písemném provedení na provozovně prodávajícího.

 
8. Ochrana osobních dat


Respektujeme Vaše soukromí. Abychom vám mohli nabídnout hodnotné služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Tato data chráníme před zneužitím a nebudou nikdy poskytnuty žádnému třetímu subjektu. Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o Vvás a Vvašich nákupech za výše stanovených podmínek. Náš internetový zásilkový obchod si vyhrazuje právo ustoupit od záruky bezpečnosti v případě napadení serveru neznámým pachatelem (heckerem). Pouze v takovém případě neplatí výše uvedená pravidla manipulace s daty.

 
9. Prodej a platba za zboží


Prodávající je majitelem zboží a prodává jej kupujícímu (zákazníkovi). Zboží je majetkem prodávajícího do doby úplné zaplacení ceny zboží. Uhrazení plné částky je provedeno buďto v hotovosti na provozovně prodávajícího, dobírkou v místě předání zboží (skrze smluvní spediční společnost), bankovním převodem nebo u firem fakturou a to tak, že na účet prodávajícího musí být připsána plná cena zboží po odečtení bankovních a jiných poplatků.

 
10. Závěrečná ustanovení


Tyto Obchodní podmínky jsou platné pro všechny obchodní případy uzavírané mezi společností NODE MORAVA s.r.o. a kupujícím. Kupujícím se rozumí fyzická osoba stejně jako osoba právnická. Právní vztahy obou smluvních stran vzniklé na základě uzavřené objednávky se řídí v případě fyzické osoby ustanoveními občanského zákoníku, v případě právnické osoby obchodním zákoníkem. V závislosti na změně příslušných právních norem, jakož i obchodní politice firmy, si NODE MORAVA s.r.o. vyhrazuje právo Obchodní podmínky měnit. Tuto změnu a její účinnost společnost vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách www.kancelarska-zidle.cz stejně jako na kamenných provozovnách společnosti.

 
Reklamační podmínky

 

1. Odpovědnost za vady zboží a záruka


Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce. Veškeré zboží je pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Podepsáním přepravního listu kupujícím, kupující souhlasí s jeho převzetím a stvrzuje, že dorazilo nepoškozené vinou dopravy. Na pozdější reklamce způsobené vinou dopravy nelze brát zřetel a budou zamítnuty. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat. Záruční doba všem osobám, používajícím výrobek pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pro koncové zákazníky, nikoliv pro firmy (nákup na IČO). V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (tzv. rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

V případě rozporu zboží se smlouvou má spotřebitel nárok na tzv. zjednání nápravy a to:

 

    * bezplatným uvedením spotřebního zboží do stavu odpovídajícího smlouvě prostřednictvím opravy
    * přiměřeným snížením kupní ceny
    * náhradním dodáním zboží
    * odstoupením od kupní smlouvy, nejsou-li 3 výše uvedené možnsti možné.


Nejprve může spotřebitel požadovat u prodávajícího bezplatnou opravu nebo bezplatné náhradní dodání zboží. Kupující má právo na výměnu zboží jen tehdy, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. O tom, zda je vada úměrná, rozhodne prodávající a to formou písemného posouzení této vady. V tomto případě bude zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět. Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena. Je-li však v záručním listě uvedena jiná společnost určená k opravě, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u společnosti určené k provedení záruční opravy. V případě, že není možné zajistit opravu tímto způsobem, zajistí opravu prodávající. V případě, že není reklamované zboží osobně předáno k reklamaci prodávajícímu, je kupující odpovědný za přepravu a případné škody při ní způsobené. K přepravě reklamovaného zboží používejte výhradně originální obaly. Přesto i v případě poškození nese plnou odpovědnost kupující a na jeho náklady bude poškozené zboží zasláno zpět, jelikož reklamace na základě mechanického poškození není uznatelná. Zásilka by měla být pojištěna.

 
2. Postup reklamace


Při uplatňování reklamace dodržujte následující chronologický postup:

 

Před samotným zahájením reklamačního procesu ze strany kupujícího kontaktujte prodávajícího emailem nebo telefonicky o vzniklém problému.

 

Je pravidlem, že 90 % reklamací a stížností lze rychle vyřídit ke vší spokojenosti pouze po telefonické domluvě. Tzn. zasláním ihned nového náhradního dílu, popř. okamžitou opravou poškozeného zboží.

 

V případě, že nedojde ke shodě, prosíme o následující postup:

 

Proveďte zápis o škodě s přesným popsáním vady, specifikaci čísla prodejního dokladu. Zašlete zboží na adre požadovanou prodávajícím. Ve vlastním zájmu, prosíme, zasílejte reklamované produkty určené prodávajícímu na přesnou adresu, aby došlo ke zkrácení doby reklamace. Zboží zasílejte pouze v originální obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, jinak neručíme za případné mechanické poškození při přepravě zboží do naší provozovny. Při osobním podání reklamace je nutné zboží předat též včetně původního obalu nebo odpovídajícího obalu zajišťující bezpečný transport.

 

3. Neoprávněná reklamace zboží


V případě neoprávněné reklamce bude kupujícímu (reklamujícímu) účtován manipulační poplatek 300 Kč. Manipulační poplatek zahrnuje náklady na dopravu mezi servisem, prodávajícím a zákazníkemci a náklady na uskladnění reklamovaného zboží. Neoprávněnost reklamace musí být ze strany prodávajícího doložena písemným vyjádřením autorizované servisní organizace dané značky.

 

Přejeme příjemný nákup a pohodlné sezení na produktech z www.kancelarska-zidle.cz

Heureka

Kontakty

Infolinka
+420 778 527 275

naše výdejní místo

Otevírací doba:

Po-čt 8:00 - 14:00, pá 8:00 - 13:00

Adresa

NODE MORAVA s.r.o.
Novoveská 1264/9
709 00 Ostrava - Mariánské Hory

Zobrazit na mapě

Pokud soubory cookie přijmete, budeme pomocí nich vylepšovat a přizpůsobovat vaše prostředí a umožníme našim partnerům zobrazovat vám při návštěvách jiných webů přizpůsobené reklamy společnosti Node Morava s.r.o.. Spravovat soubory cookie a získat další informace

97 % 2 796 recenzí
99 % spokojeno s termínem dodání
99 % spokojeno s komunikací
99 % spokojeno s dodáním zboží
1 599 recenzí
99 % spokojených zákazníků
99 % spokojeno s termínem dodání
99 % spokojeno s komunikací